- jag kan inte förstå

dagen har varit helt okey, SO lektionerna ganska sköna men där var två timmar bortkastade. resultat på malawi texten är jag helt nöjd med så pluss till den och jag vet att jag går hårt på saker i mina texter, men det är härligt.

skolkatalogen med gruppfoto ska vi inte brata om, ser ut som en liten tjockis i ansiktet.

Imorgon är det någon ''mys-dag'' i skolan. så blir mjukiskläder massa godis som ska inhandlas senare ikväll innan jag drar ner och tränar, eller eventuellt kollat, lite läsk och så också. blir filmer med hela högstadiet? något nytt. och sedan lekar och lite chill. svenskan ett undantag då hon påstår att vi ska skriva så häderna håller på att donna bort. kul fröken.


jag gillar att bjuda

puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback