- hanöhus - sommar - och mycket liten

Kom och rocka loss på Hanö IFs årliga fest!

Detta kommer bli en afton som "gamla goda tider på Hanöhus"


detta trillar in som en inbjudan på facebook från André, jag noterar:
som "gamla goda tider på Hanöhus"

för jag vet hur dom var. och det är sommar och party all night och jag va liten, mycket liten.
men där åt jag pommes när jag solade och badade på hällevik. det va band där, folk dansade och det va sommar och varmt, brädorna på hanöhus uteservering är svarta och det gick knappt att gå där när sole legat på !
mamma smugglade in honom och syster höll på att bli stor, haha.

puss


A L I N A [foto & vardag]

Aha :/ Konstigt, kanske för att jag har mac? <3

2011-09-19 / 15:45:49
BLOGG: http://alinanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback