- school you know

oj, att en människa som jag har stannat efter skoltid och pratat med petri i ca 40 minuter, känner mig ju duktig, om det nu är det man ska göra? iallafall ska framtidens matte lektioner tas som prov, har jag i mål, om jag kommer lyckas är en annan femma. kan ju iallafall hoppas på det bästa men ja man får väl lov att göra vissa saker även om man inte gillar det, sånt är väl livet antar jag ? vet inte riktigt vad mer jag fick fram, eller ah fick ut av det men fick fram mycket av det jag ville säga och det är väl det viktigaste, att jag även gjorde bort mig med lite matte är även det en annan sak.

nu ska jag ta mig ut till stallet och rida chanel i mina rutiga ridbyxor som visar i benen att jag vuxit, dom som var för långa innan, eller kanske är det så att byxorna krympt?

 :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback