- nice moves

från klockan åtta imorse har jag varit i stallet, varit funktionär på tävlingen, stått i cafeterian. kom hem runt fyratiden där ifrån och gich ut lite med mamma. sen somnade jag lite i soffan och åt. kan ju inte säga annat än att hela min kropp ömmar. många starter från hemmaryttarna så ganska kul att kolla!

jag fick verkligen känslan för att hoppa upp på en superfin häst och glida runt på tävlingar.

hade även en kamp med chanel idag ute på stubåkrarna, hon vilade igår och carina undrade om jag ville galloppera av henne lite. så isabell tog novio med ut och va ute en halvtimme kanske, försökte hålla ett tmpo och inte bara rucha hela tilden och det gick väl men hon va en aning stark och hetsig, men så vfort hon tänkte sticka tog jag in henne på en volt. hon va en aning svettig så blev en dusch efter.


söta lilla ponny, för något år sedan, bellamie brown




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback