- Everything.. and more..

handbollhandbollhandbollhandbollhandbollhandbollhandboll

kanske ska rabbla upp vinst några gånger också. ja som sagt vinst mot dom som vann serien förra året, och jämnt kan man ju säga tt det var men slutresultatet vart 15-13, nu har vi en seger innan vi tar oss till ungdoms sm nästa vecka i tumba, nå kommer det vara a-flickor, 95 or så tar det som en lärdom..

jävligt härlig känsla var det, och chocken att hela göksten kommer in istället för torshälla där trodde vi nästan det var slut.. aja fin match va det, vissa kallade det brottningsmatch andra inte, haha vi i mariefred har tyvärr ett sånt försvar, och jag tar på mig lite av det.. hehe.. förutom att min kropp är helt slut efter två hela halvlekar och mitt ena finger är missfärgar och dubbelt så stort som det andra är jag glad !

nästa seriematch är inte förens i november, sjukt konstigt faktist för det är en evighet tills dess? har jag kollat fel?



erika och jag efter matchen.


uppvärmning



Fanny

japp, det har jag :) <3

2011-10-01 / 22:54:07
BLOGG: http://fannylouise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback