- måndag

lite seg start efter lovet, om arbetet på någon lektion var så hårt vet jag inte. men jag gillar mjuka starter. hämtade prao lappen hos sally efter skolan och snackade med henne lite så snart ska vi få till någon heldag då vi bara umgås och äter och gör något roligt, ungefär som vi i spenderade många dagar i slutet av sommarlovet på.

imorgon blir det förhoppningsvis lite plugg med fia, samhällskunskap och eventuellt svenska också.

snart ringer mamma för att plocka upp mig och då blir det utvecklingssamtal.

bjuder på lite bilder från dagen. har märkt att jag måste ta mera bilder sista året nu.



även tråkiga matte repetioner går att få roliga med ite fantasi, fias konstverk över.

  




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback