- Dag 3 - 8 saker som irriterar mig

Dag 3 - 8 saker som irriterar mig
Dag 4 - 7 rädslor
Dag 5 - 6 sånger jag tycker om
Dag 6 - 5 saker jag inte kan leva utan
Dag 7 - 4 minnen jag aldrig glömmer
Dag 8 - 3 ord jag inte kan gå en dag utan att säga
Dag 9 - 2 saker jag önskar jag kunde göra

Dag 10 - 1 person jag litar på

-----------------------------

1. Mitt hemkunskapsbetyg irriterar mig väldigt mycket.
2. När reklamen på tv:n förstör hela programmet, speciellt om nyheterna kommer in emellan.
3. Tjuriga busschaufförer när man inte har gjort dom något liksom.
4. När jag märker att jag är för kort för att nå någoning, hehe
5. När någon säger saker bara för att verka snäll men egentligen inte menar det.
6. När jag får känslan att min syster är så mycket bättre än mig.
7. När jag vet att jag har rätt sen säger någon att jag har fel.
8. När en lärare favvoriserar


bara för att göra inlägget lite färgglatt,




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback