kortfattat mina vänner

Jag har typ glömt att eråtta om mitt liv för ett tag, kanske inte så intressant men det är ju iprincip det bloggen går ut på. Kortfattat:

* tagit mitt första dopp för iår
* varit på dop för sally och gustav och spelat såpbandy
* stånggången tar för tillfället upp mitt liv men gången vi gjorde med skolan var amazing
* några vänner gör mina dagar, som det brukar vara kanske?
* shoppat två par solglasögon
* köpt mina första jordgubbar för iår idag, mmmm
* träningen i torsdags var den bästa på länge
* mina tränare av olika slag gillar mig för tillfället, tror jag (;
* planerar min sommar med resa,götet,blekinge osv

haha ja typ så.


bild lånad av matilda från såpbandyn, vet att jag är utanför gräset och spelar, den första vurpan var smärtsam hahaha


Carro

Sv: FUSKIGT :o xd

2011-05-23 / 18:33:02
BLOGG: http://ponyfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback