fifty-fifty

föresten så kollade jag ju på hockey finalen igår mellan sverige och finland,
(min mamma o pappa kollar ganska mycket på sånt som vm, os osv.)
igår var första gången jag kände att jag hade lite finskt i mig, det vart ju utklassning, stackars sverige.
så igår var jag bara finsk på kvällen, haha och pappa, töntig som han är ställde han sig upp under finska nationalsången, haha sjuk ;) och mamma stack ifrån tv:n. lite annorlunda familj, men dom kunde iallafall sitta vid samma tv, hahaha

som ni kanske fattade är jag halv finsk och halv svensk,

google

i denna familj är det även en sak vi gör varje år att kolla på eurovision, förra året skämdes vi över lilla anna,
iår var eric värd att vinna, helt underbar ju :o
men han hade ju vunnit om han sprängt alla glasskivor som i sverige !



Amelia

Åh, sorry för att jag är såå seg på att göra din bloggdesign, har börjat lite smått, men den blir inte riktigt bra, för vet inte riktigt hur du vill ha den, haha.. x)

Men visst kan jag göra den i 1000 px bred! :)

2011-05-16 / 21:00:01
BLOGG: http://amelia.blogg.se/
Amelia

Sv: Haha, bra ;) Men jo, jag tror jag fattar vad du menar med "smälta in" i menyn och content :P Haha, citat är jag inte bra på, men kanske kan kolla om jag hittar något x)



Jo, mamma nämde något om det, men verkade inte säkert på henne (tror jag..), men vi får se! :'D

2011-05-18 / 15:06:57
BLOGG: http://amelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback