- kommentar svar

KommentarTid 
Anonym om - puss:
varför har du alltid handen vid huvudet när du tar
ett kort.....
IP:

svar; Kan göra det för att jag tycker att luggen är ivägen, då den kan hänge rakt ner för ögonen eller om den har blivit 'ful' under dagen, eller om jag har den i håret för att mitt hår ligger ner mycket om det inte är nytuperat och då gör jag det för att 'puffa' upp det lite för att det inte ska se så slickat ut.
inget konstigt alls eller? Och alltid är det inte men ofta.
det gör jag som andra kanske kan göra hardcore tecken hela tiden eller peace tecken. Vad man gör är väl so what eller ? jag är ingen modell som posar till olika tidningar för att sälja underkläder och ska se sexig ut, jag är mig själv, och hur jag ser ut på bilderna är väl på det humöret jag är på. Om jag gör harcore kanske jag är på ''bushumör''. nu har jag svarat på den frågan men tycker inte på något sätt att den var nödvändig och speciellt om man är anonym, fattar inte tanken med att kommentara anonymt då jag tycker det är väldigt fegt. varför vågar/vill man inte stå för det man säger? då vet man ju egentligen själv att man gör något onödigt. Om du verkligen hade velat ha reda på saken hade det stått namn och hela faderullan så du garanterat hade fått ett svar ;)


Carro

Sv: Jag sökte i största delen att jag inte kan sitta upp. Jag måste kastas upp annars tar det upp till 20 minuter att komma upp. Och sen att han sticker i fattningarna, det har dock blivit mycket mycket bättre så vi får väll ta att han sticker istället, men i huvudsak att jag inte kan sitta upp ;)

2011-05-05 / 17:04:24
BLOGG: http://ponyfocus.blogg.se/
Amelia

Sv: jorå, har fått det! men har bara inte hunnit börja på den, men kanske hinner i helgen, får se :)

men har inte kommit på hur jag ska göra den, haha och juste, vill du ha någon speciell text på headern? .. som du har nu typ? ;)

2011-05-05 / 21:15:13
BLOGG: http://amelia.blogg.se/
Linnea

Hej Amanda!

Vill du bli månadens blogg och vinna en FET länkning i min meny med rubriken Månadens blogg och en valfri bild med länk till din blogg:)



http://linneasplats.blogg.se/2011/may/manadens-blogg.html#comment



Lycka till! :)

2011-05-06 / 07:33:10
BLOGG: http://linneasplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback