hallon och blåbärs smoothie !

Dricker smoothie efter en ganska så hel dag inne i eskilstuna och på körskolan, haha gick faktist bra att köra men lagom läskigt när moppen hade någon fel så den kunde lägga av om man gasade fel, så gjorde bort mig gjorde jag två gånger, haha toppen. Men sen rullade det på iallafall :p imorgon bokar mamma skrivningstid sen får det gå som det går sa hon haha bara att göra om igen annars så bara att plugga häcken av mig, som om jag inte vet något annan nu för tiden.

Helt underbart att det är sommarlov på fredag, obeskrivlig känsla !
även fast jag tycker att det knappt känns som det men så är det, betygen också dårå. inget annorlunda sedan förra betyget tror jag så känns ganska ointressant menmen. att öppna kuvertet och inte bli besviken på sänkningar hoppas jag inte sker !

lyssnar endast refrängen haha
Midnight Oil – Beds Are Burning






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback