- ja om ni inte visste det ...

så har jag ponnyn till på fredag då carina är på gotland på någon kurs. så nu har jag sköna stall dagar framför mig, det är faktist riktigt skönt att bara gå runt i stallet och fixa lite med pollen och bara ta det lugnt, man glömmer lixom allt annat och det är rätt nödvändigt ibland, haha

så idag var det barbacka då hon hade sår efter sadelgjorden, men såren såg ganska fina ut så att imorgon ska jag rida ut med isabell på kvällen!

ska även hinna hoppa riktigt, liten bana och så det va verkligen jätte länge sen så det behöver både jag och pollen. då är det även tänkt att sally ska fota mig :)

från början va det tänkt att circe skulle komma med zacke och så skulle vi rida iväg och hoppa lite terräng hinder men det verkar inte bli av.

sen ska jag nog rida något dressyrpass på ängen bredvid och kolla om ponnyn kan ta det lugnt lite även fast det är galopp på ängar haha, sally får följa med mig där också ^^

sen får jag se om olivia kommer, så kanske hon rider barris då så rider vi ut isåfall :)

ja sen annars får jag se hur det blir, skriver om passen på bloggen ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback