- G-L-Ä-D-J-E !

måste bara skriva om matchen igår, helt sjukt kan inte smälta den ! så jävla underbart och ofattbart ?!
att vi ifk mariefred som ligger 7a i serien spelar lika mot västerås som inte har en ända förlust och hade heller ingen oavgjort, kan ni fatta vår glädje eller?
om vi vinner mot irsta hf ungdom på lördag hemma kommer vi att lägga oss fyra i tabellen om den inte hinner ändras, nice eller vad?

och att jag bara kommer och blir matchens straffläggare eftersom carro den jäveln va borta :o
asså shit, glädjen efter att ha satt två av två straffar va fan obeskrivlig haha och att jag av alla brudar i laget skulle få sätta dom ?

det blev 17-17
bra försvar och tror målen gjordes såhär tror jag :

sally 6 st. as snygg avslutning med sista målet !
amanda 5 st,  två straffar, två lobbar och en mellan benen från högerkant.
evelina 1 st
emma 2 st tror jag
johanna 1 st,
emelie 1 st
julia 1st

det borde stämma :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback