Dagens-testet

BARA FÖR ATT DET ÄR GANSKA INTRESSANT ATT VETA !

DAGENS VILL HA: Iphone 4ra
DAGENS KLÄDSEL: svarta lag mjukisarna, rosa linne och grå tjocktröja
DAGENS FRISYR: slarvigt uppsatt i toffs och guld diadem
DAGENS LÅT: 3 låtar vart det visst :) ta ta ta - da music, Pitbull featuring T-Pain – Hey Baby (Drop It To The Floor) - Radio Edit , Usher featuring Pitbull – DJ Got Us Fallin' In Love
DAGENS PLANER: klockan är 8a nu så resten av dagen ska jag bara äta och chilla, kanske börja på en header !
DAGENS SAKNAD: sommar och värme
DAGENS DUMMASTE: -
DAGENS MISSLYCKANDE: ridpasset tror jag. hon va spänd eftersom dom va uppe på ridhustaket och skotta snö, läskigt !
DAGENS DROG: ballerina (a)
DAGENS KÖP: coca cola
DAGENS GODIS: remmar
DAGENS HUMÖR: go o gla kexchoklad, kanske va lite seg till en början?
DAGENS CITAT: ''Fortsätt blicka framåt''
DAGENS ROLIGASTE: birgitta haha



Amelia

Sv; jag skickade den via vanligt mail, haha xD

men jodu, jag inte, det var ett bra tag sen jag försökte men man måste ha något program att zipa-up filerna i innan man kan lägga in de i photoshop... men kommer inte ihåg vad programmet hette, men sök på google! (:

2011-01-14 / 21:45:51
BLOGG: http://amelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback