- vi tog hem segern igår, fy fan va skönt !

spelade hemma match mot irsta hf ungdom igår och tog dom med tre bollar, (tror jag)
blev bara ett mål för mig igår och spelade faktist ovanligt lite.. och det gjorde faktist dom flesta som brukar spela mycket. det konstigaste va typ att vi inte fick med oss en enda straff igår :o
bara två två minuters igår också, jag en och sally en. :)

haha sen kommer det upp lite roliga saker som h'nde i huvudet när jag tänker på matchen igår, haha jag och linnea i anfall, haha jag ligger med två spelare över mig och jag har inte ens bollen för den rullar iväg och jag bara skriker till linnea, - TA BOLLEN OCH SKJUUUT haha det blev faktist mål :) det låg ju två på mig så hon va ju helt fri haha :p sen är det ju lite kompiskt, för det är typ alltid folk som skrattar åt mig, gör ju bort mig totalt ibland hehe

Nästa vecka är det två matcher, en på lördag hemma och en på söndag borta !
vem ser inte fram emot att ta hallstahammar så jäävla stort på hemmaplan ?? :D



♥ peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback