- turn around

ridit chanel idag, mamma hämtade mig i skolan vid halv två och efter det hem och chilla galet till klockan tre då hon skjutsade mig till stallet.
lite ångest innan men när jag väl kommer ut är det helt underbar, man chillar sönder och tänker inte på något annat. asså blir typ som en helt annorlunda del av livet.

Hoppade iallafall lite eftersom emma hade hoppat och när det ändå stod saker framme, varför inte?
ett räcke och en sockerbit fick nina lämna kvar till mig, blev lite byta galopp över sockerbiten och ett räcke på långsidan som slutade på 85cm kanske? på söndag ska jag hoppa lite för carina lite bana tror jag :)
sen blir det förhoppningsvis klubbtävling på fredag LD LC dvs 70cm och 80 cm !

nu ska jag slänga ihop outfiten för idag och gårdagens träningsoutfit, om bilden inte är hemsk ... =)

PUSS


ph; somras i blekinge :) smsar



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback