- svar till frågestund

Försenade svar till frågestund!


har du någon pojkvän ?
- nej jag har ingen pojkvän.

har du någon på g ?
- och jag kan egentligen inte säga att jag är på g med någon.
finns killar som tror dom va på gång med mig men har inte kännt detsamma.


vem var den senare du var tillsammans med ?
- haha det tänker jag inte berätta

vad använder du för produkter till ansiktet ?
- Använder dom flesta produkterna från neutrogena ex, ansiktsvatten, ansiktskräm, scrubben och visibly clear 2 in-1.
sen änvänder jag nivea och vacelin till läpparna.


vad använder du för schampo ?
- Jag använder TRESemmé colour, både balsam och shampoo.
sen älskar jag det gula herbal essenses, det luktar flera dagar senare om man inte sprutar i massa annat :)


varför älskar du mig ?
- haha söt du är fia !!
bara för att du är helt underbar, vi kan prata om allt, sen är du störtskön och ah helt underar !


varför älskar jag dig ?
- bara för att jag är så gullig mot dig bara för att du är så gullig mot mig ^^

hur kommer detta sig ? motivera ditt svar.
- haha för att vi är så lika men ändå så olika. pratar om allt som gör att vi lär känna varandra bättre och bättre för varje dag. gillar ungefär samma saker, delar roliga minnen (k)

Oskuld?
- Ja jag är oskuld, och kommer inte att bli av med den förens jag vet att jag är säker på att jag vill det.

Vem är snyggast i din årskurs?
- Om du menar kille så är det så att jag inte tycker att någan är sådär extra snygg för tillfället.

Vilken vän förutom din syssling har du närmast?
- fia och sally.

Cola eller fanta?
- Coca, coca cola.

Hur många läsare har du i genomsnitt per dag?
- Det tänker jag inte svara så exakt på.
inte mer än sjutti och inte mindre än trettio.

Är du nöjd med ditt utseende?
- ne, men jag tror inte att det finns någon som inte vill ändra lite på något alls.

Vad skulle du helst ändra på dig?
- mina lår, vill ha smalare, även om mina lår egentligen nästan bara betår av muskler.

Bästa gästminne? :D
- annorlunda fråga :p kan faktist inte komma på något speciellt minne som jag har med att det kommit gäster. Men det är säkert när det kommit kompisar eller något sånt. eller om jag fått reda på något jätteintressant av någon som kommit på besökt :)

Sadel/barbacka?
- hmm, det är supermysigt att rida barbacka och hoppa barbacka. sen på vintern att man blir så varm när man sitter direkt på hästryggen och det är mysigt. på sommaren är det också mysigt att rida ute och barbacka. men sen kan man göra så mycket mer med sadel, roligare saker. tävla och allt det där.. En svår fråga och sen beror det på vad det är för häst !

Godis/chips?
- Godis, HELT KLART !

Pinsammaste du gjort? =)
- hmm, svår fråga. tror faktist inte att jag gjort något som är så pinsamt. ganska synd faktist. ibland känns det som om jag förtränger lite saker för lätt. haha men pinsamma grejer vill man ibland bara förtränga..

Två konstiga saker om dig själv? :D
- jag brukar spela mobilspel när jag sitter på toa
jag tycker att jag är cool ibland, fast det är kanske inte så kostigt ;)


Knögglar eller viker du toapappret? :D
- haha innan jag fick frågan har jag faktist inte tänkt på det men jag viker det faktist (a)

Vad skulle du göra om du vann 10 miljoner kronor? :D
- ojojoj, shoppa massa kläder tills garderoben spricker, köpa massa med olika converse, åka på lång semester till solen och bo lyxit, sedan til USA och tjecka hollywood och new york. ta med mig kompisar på någon upplevelse dom aldrig glömmer, kanske köpa ett nytt fräsit hus !

vem är din bästavän?
- min bästa vän, jag har nog egentligen tre som jag vet jag kan berätta allt för och som jag vet att jag skulle kuna komma till om det skulle hända något och som skulle stå vid min sida. fia, vicky och sally !

nöjd med ditt liv?
- ja jag är nöjd med mitt liv. har en underbar familj, skulle dock vela ha större släkt och som jag umås mer med. sen har jag vännerna jag behöver, hus och mat :) skulle ju aldrig skada med något liv med massvis med pengar att man får allt man pekar på, men då kanske man inte skulle ha det man idag är glad att man har.

ses snart?<33
- skulle vara underbart carina ! senast till sommaren !?!?!

handboll eller ridning?
- sporterna skiljer sig helt från varandra. det jag gillar med handbollen är matcher och cuper man tillbringar som ett lag. men jag funkar inte alltid som ett lag.. dessutom har jag hittat något som jag är skapligt bra på. men det som är så underbart med ridningen är att man med hästen glömer alla bekymmer och det är faktist sant. jag glömmer nästan allt jag inte vill tänka på när jag är i stallet. speciellt på hästryggen. dessutom är hästen ett sånt underbart djur. så o jag skulle välja mellan dom skulle nog ridningen 'vinna'. men jag kör dubbelt och jag trivs, för det mesta..

ett minne du minns för livet?
- ojoj, jag har många minnen jag aldrig kommer att glömma. t.ex i somras när jag och sally var i göteborg, när jag och fia för två år sen va i stockholm, när jag var på börjes och träffade massa folk båda åren, när jag vann km hoppningen 2008, utomlandsresor. allt sånt där är saker jag vill och kommer att minnas !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback