-saturday

hade bästa dagen på länge i helgen faktist, världens mysigaste !
åkte ut till stallet vid 11 för att rida med isabell och emma. Blev en ridtur på två timar i skogen, eller ute på sommarhagen med lite hinder. hoppade stockar, lite grenar och diken och red genom pölar haha :)
hur mysigt som helst, och chanel var hur taggad som helst. vilken underbar ponny, så busig o het men så snäll. Hon små stegrade nästan exakt hela tiden, och i galoppen mot hindrena hoppade hon typ på bakbenen. söt.
undra om hon va svettig sen haha, blev att duscha av hela henne ute i solen :)
sen putsade jag allt och så, carina hade mockat och packat hö när jag var ute och red, hur snällt som helst!
sen kollade jag och isabell lite på tävlingen o fika !
kom hem vid fem tiden så vart några timmar i stallet med skratt, nästan att jag hade glömt hur roligt man kunde ha. helt sjukt.

skulle fått en bild när chanel stod o stegrade, haha isabell sa att det va super gulligt ^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback