- i don't care

Sjukt varmt idag, på lunchrasten låg vi ute i solenm och stekte !
slutade vid halv två och skulle inte rida så efter skolan tog jag o sally en runda ner på stan för att äta glass, tänkte sitta på bryggan men det blåste. knalla vidare och hamnade i en gräsbacke för att bara ta det lungt, prata och 'sola' lite :) kom hem vid fyra tiden och tänkte måla cykeln svart, men va tvungen att slipa den först så det har jag gjort så får måla den imorgon haha sen ätit jättegod mat, fläskfile, bakadpotatis och beanesås =)

imorgon ska jag ut till stallet hade jag tänkt och rida med isabell, kanske rider circe med, får se.
tävlingar där ute så får nog rida ut, men det skulle bli varmt så det skadar inte :)

på söndag ska jag och mamma iväg o shoppa lite, typ dynor till solstolarna och sen ska jag köpa lite spring kläder och så så kondisen ökar lite, inte för att den är så hemsk, men nästan, haha

ska försöka få alla bilder från gamla hårddisken till den nya datorn och få in photoshop och så också.
den gamla datorn kom ju hem lagad igår typ :)


foto från irsta blixten




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback