- fotbolls-skit

verkar som om fotbollen skiter sig, dom får tydligen bara spela med fem 96or på match och jag vill spela match någon gång så.. får väl skaffa mig ett eget lag -.-

jag som hade sett fram emot det..



Anna-Paulina Alatalo

Hej. Armbandet med det blåa hjärtat finns inte i någon affär att köpa. Det är enda exemplaret av armbandet och köper du det så är det bara du som har ett sådant. Jag säljer smycken inne på Effekt hårstudio i Kalix. Där kan smycket avhämtas om du själv bor i Kalix. Skriv i sådana fall till mig om du vill hämta det där så paketerar jag det och lämnar det där för avhämtning. Smycket kan även skickas så du får det i brevlådan. Då tillkommer porto på 12 kr. MVH/ A-P

2011-04-05 / 21:22:28
BLOGG: http://www.min-varld.blogspot.com
fiamurakas

men fan då.... =( <3

vi gör ett eget !!!

2011-04-05 / 21:53:47
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback