tillsammans är man inte ensam

ganska hög feber imorse också så blev en till hemma dag, skönt att kunna sova ut villket man inte kunnat när vi varit i polen eftersom det blev en hel del sena kvällar och tidiga mornar.
får se om jag orkar ta mig ner och kolla på handbollsträningen ikväll, jag varken kan eller orkar sitta inne hela dagen, har inte tränat eller ridit på en vecka och det suger, snart kommer jag rulla fram oxå för alla twix jag åt i polen, hehe.

nu ska jag upp och äta något, bara druckit varm oboy än så länge och min mage behöver verkligen något att äta sen ska jag sätta mig med min so läxa till imorgon, ska till skolan då.
kan bara inte fatta att jag har saknat den, usch..



peace




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback