- funny little world

 spanskan idag va en spanjor som heter Josh hos oss. Vi skulle prata i mindre grupper med han och ställa lite frågor osv. Jag matilda och evelina skulle då in, christian (spanskalärarn) följde med in och vi sa hej (hola). han kunde ingen svenska. Ja Christian och josh brister i skratt när jag börjar prata, haha av vilken anledning vet jag inte men christian typ ligger på bordet med huvudet och skrattar och det tog inte slut där, haha sen börjar vi säga vad vi går på för sporter först eve, handboll sen blev det lite tokigt när jag kom lite snabbt efter och typ repiterar exakt de hon sagt sen typ när han frågar om vi vart i spanien missuppfattade matilda och evelina mig och tydligen josh oxå.. Haha lyckat, sen när vi ska gå och säga hej då (adíos) och reser oss sa tydligen christian att man i sverige inte brukade kolla varandra i ögonen som i spanien, så alla tre när vi är påväg ut typ hoppar tillbaka och stirrar han i ögonen och säger hej då igen om börjar ju såklart as garva,christian ba, det där kommer jag aldrig glömma... haha. Ja det va nog inte allt som hände, skrattade fan från början till slut åt något hela tiden, jag satt typ o översatte allt för matilda o evelina utan att tänka på det ... ? jadu... inte som alla andra.

Låter mycket tråkigare än vad det va, vet haha :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback