lördag

valborg igår, träffade en hel del människor vid brasan o på stan.
efter jag hade ätit hos lager stack jag ner på stan med circe och köpte gidis hem till henne
sen ner till stan igen förbi kyrkan där dom sjöng så vackert .. hehe
träffade antonia och carro och några fler lite snabbt sen ner till brasan, träffade fia o eve lite snabbt men
dom stack ganska snabbt sen va det en hel del fler människor där men efter ett tag kom sally ner
och vi tre gick runt på stan lite till klockan 12 typ sen påväg hem till circe blev vi skrämda typ 3 gg
och en jävligt läskig gubbe gick på andra sidan haha , ja hemma hos circe satt typ
matildas mamma o pappa o mia o janne , mia hade jour så hon kunde skjutsa mig o circe till mig :)
vi kollade på segermhyr ett tag och skrattade :D sen vid två la vi oss i sängen tittade på något typ
tonårsprogram sen somnade vi :)

ja och nu har circe precis åkt till stallet , eller vid kvart i 10 , hehe
tidig morgon efter valbort :p

pratade med vicky igår oxå :)<3
saknar henne något rejält , pratade ävem med lasse först och måste säga att jag är
expert på deras grannar ;D <33

o en person är jävligt störande jusst nu , för den som undra

puss på den som orkade läsa ^^ <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback