give me love, give me joy, give me hope

Ja kom nyss ut från en snabb dusch .
imorse läste jag omdömena som hade kommit på mejl, både sämre och bättre.
fick ja och på nån på idrott och hälsa och även sammhällskunskap och typ någon mer och resten ja , även ett nej men av ann-britt i engelska, inte så förvänande men samt ett i slöjd villket jag inte riktigt hängde med på ..
aja , lite sur på fysiken villket har förändrats men de ska jag prata med eva om för de stämmer inte riktigt där..
ja men det stod en massa posetivt och att jag hade utvecklats skit mycket och så inget om prat som förra gången , hehe
snart är det iallafall utvecklingssamtal igen ...

jaja ska snart dra till fia , mamma skjutsar mig och imorgon blir det stockholm ! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback