mobil tillbaka !

fick klara mig utan mobilen i en dag och mer klarar jag inte mer med en
gammal typ nokia ;o
fattade inget o skämdes som fan ,hehe

men har ingens nummer nu för allt försvann när man uppdaterade telefon ...

SKRIV ERA NUMMER !


asså förstår mig inte på jan om jag ska vara ärlig ,
prov i biologi på törsdag och han har ingen framförhållning .
kommer med massa konstiga meningar så som ;

jag ljuger om att ni ljuger om att jag
ljuger om att du ljuger om att ni ljuger ..

undra om han fattade själv vad han sa ..
han blev sur och stack sen och handledartiden va slut ,
profil sen klar med sov shortsen sen va väl resten av dagen helt okej .

slutade tre och matilda och jag stack till henne fixade varm oboy i en
termos som skulle till stallet och åt mellis  pappa skjutsade oss
och ridturen va riktigt rolig vi har ridit både till strängnäs och
stallarholmen nu :p haha <3

match imorgon mot hallstahammar och jag tycker sally ska göra en inbakad fläta
på mig som jag kan spela i (a)

PUSS (L)


sally

haha du tycker det va :P <3333333

2010-03-05 / 21:38:22
BLOGG: http://salley.blogg.se/
budda

0720363658:D<3

2010-03-05 / 22:22:08
Nina & Ninwe

Underbar blogg :) vad tycker du om våra blogg :)/nina

2010-03-06 / 09:50:31
BLOGG: http://missburberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback