mariefred VS strängnäs

..

matchen idag gick bra faktist :)

slutade oavgjort , 
17 - 17 !

eftersom det va förlust mot dom förra gpngen i strängnäs
är vi nöjda och om domarn hade dömt mål när det va mål så
hade vi kanske vunnit men alla spelade jättebra ,3 st sjuka
så bara 4 avbytare så ganska mycket spel (:

------

när vi kom hem från matchen åt vi pankakor som
vi köpte på ica och köpte även lete godis och så
och tacos saker till ikväll och nu har jag
precis duschat klart och smörjt in mig duktig som jag är och
nu står fia i duschen :)

gammal bild innan match :



PUSS (L)



sofia olsson

jag tror vi spelade mot någon strängnäs skola :P

dom sög iaf (a)

2010-03-20 / 21:46:23
BLOGG: http://sofiaolssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback