hemma ida igen .

det blev hemma idag igen bara hostan kvar som jag inte mörker så mycket av pga tabletterna , disco imorgon , och ska till skolan oxå , när mamma kommer hem ska jag ner och  mata kaninerna och kanske orkar jag åka till handbollsträningen om linnea skulle dit så jag slipper sitta själv ! <3
blir ingen match för mig i helgen mot irsta 97or men förmodligen spelar jag på tisdag mot guif ,hemma match skulle ju mött dom men det va ju inställt då så spelar den på en av våra träningstider ;)

gud vad skönt bara en vecka i skolan sen påsklov !
inte ens en hel vecka slutar ju till och med på torsdagen :p

jusste ska vara med linnea imorgon innan discot , om hon skulle dit hon har oxå varit sjuk och skulle försöka komma imorgon , dagarna blir ju jobbigt långa när man är hemma och finns inget på tv heller ..

puss !
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback