borta bra men hemma bäst !

hemma efter en jätte rolig resa ,lite jobbig pappa man har men förutom han .. hehe
bilder kommer typ på tisdag om jag fått bilderna av matilda då men dom består
mest av egobilder på mig som jag tog när hon inte va lika snabb som jag
på att göra iordning sig (;

studie dag imorgon , fan va skönt ,så man kan sova länge ..
känns som om jag inte har sovit alls ;o
nej men typ ..

imorgon ska jag nog vara med sally innan jag ska rida oxå :) <3

och fia , glömde inte köpa pingvinerna till dig ;) <3333


mobil bilder , och kolla inte hur kort miyy hår är och min blick  ;oo


 

och vet att det inte går att motsrå bilderna xd (a)

pöss <3



alice

du är jätteeee söt :)

2010-03-21 / 13:56:59
BLOGG: http://aaliceisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback