när jag satt upp på dig lämnade jag sorger och bekymmer på marken !♥

med dig var allt möjligt
varje tävling lärde jag mig något nytt <3

ett av dom klaraste minnena förutom hopp km:et
var en klubbtävling inne som vi vann efter att ha gått omkull precis efter mållinjen !

bli som förr, vissa tror de är små barnen som blir osäkra och fått dig att vägra på det mesta.
inte hoppat dig på länge och jag saknar faktist det !

alla har en favorit och du var min ♥
hoppa var det bästa du visste kan inte fatta att det har blivit som det blivit !



 



Circenaww

Naww, ni var verkligen fina tsm! <3

2010-06-14 / 12:57:04
Amanda

fiiina tillsammans!

men vad har hänt, var de din? <3

2010-06-17 / 19:13:48
BLOGG: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback