tillbaka i m-fred !

tog typ tre timmar att packa upp om inte mer, hehe
ändå va det mest tvätt men är klar nu iallafall och resväskan behövs inte plockas undan för nästa onsdag är det arlanda igen men terminal 5, planen går utomlands istället för inrikes, ja som sagt grekland samos är det då !
fan vad skönt det ska bli, lite roligt för nu på söndag åker syrran och dagen innan vi åker åker kusinerna och sen vi :)
fasst alla ska till olika länder, grekland spanien och turkiet !

iallafall märkte jag att jag missat något här hemma, tidningarna påstår att det ska byggas på våran golfbana här en jäkla massa hus och badplats, skidbacke, ridskola och bara 4 hål av golfbanan ska vara kvar .
och dom säger att dom ska flytta in vintern 2011, jag siktade mer mot 2020..
ska även börja byggas mot bondängen och på ip, ska mariefred bli in storstad? haha
man börjar ju undra, men ett shoppingcenter skulle inte skada lite senare iallafall ! <3

ja se vad man har missat på 23 dagar, haha

ska även försöka få tag på lite bilder som kommer någon dag här och måste även avslöja att jag har handbagaget kvar att packa upp och väskan med ridsaker... men det tar jag imorgon !

pussar !

bilder i repris.




Emma Haag

Hej. Bilderna från tingsryd ligger i mitt fotoarkiv. / Emmahaag.se

2010-07-22 / 20:14:50
BLOGG: http://haags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback