CARINA GÄSTBLOGGAR

hejsvejs :D

jag kommer gästbloggar här på Amandas blogg när jag tkr hon är dålig på
att blogga, oså :) sen kommer jag gästblogga när hon är grekland&så.



men jag kan ju berätta vem jag är först? :D
carina svensson heter jag, och är född 97
amanda&jag har träffats på Börjes cup två gånger 2009 - 2010
hon är verkligen toppen, jag älskar den vännen,vi måste ses snart ♥
jag har två stycken hästar som jag rider vardagligt, kan berätta lite
om dom..



ZAC
zac är en d-ponny,så vi lånade till mig i slutet av mars iår.
och nu ska vi köpa han,han är helt underbar och helt otrolig att rida ♥
han är 15 år och är maxad d-ponny tror jag(?) han har fullblod i sig&
är lite smårädd för allt ofarligt,haha. jag tävlar han just nu i LB i hoppning
och vi kommer trodligen komma mkt längre,men som sagt inte haft
han så jätte länge







NELLAN
nellan är en c-ponny på en mankhög 138,0 och är en newforest som älskar mat.
jag har ridit henne i 2 år o lite till,innan red min syster henne så vi har haft henne
i 7 år,sen hon var 10 alltså är hon 17 år,
jag har tävlat henne upp till LB regonialt hoppning och p70 terräng och'
LC dressyr. skulle debuterat LA i höstas,men hon blev sjuk så nu hoppar
vi LC och vi tävlar it alls så mkt med nellan längre,mer hemma ridning&så.
hon är endån bäst♥





så där, kommer skriva mer imorgon för amanda har it tid då :)
min blogg .. www.svenssssson.blogg.se

/ C A R I N A




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback