Big-eyed mike !

gårdagen vart helt amazing !

först förbi lottenlund där syrran o marcus ska hålla förfäst o så har skoglund släpat dit två soffor,en fotölj, ett vord, en matta och tv o glödlampa och byggt sig ett vardagsrum mitt på ängen! normalt, haha
till jöns jacobs med mamma pappa ac o kjelle o kjelle typ sen kom fia llite senare o vi tog en promenix ute bland båtarna, mysigt. sen tillbaka till jöns jacob där det ramlar in fler folk och vid 10 börjar live bandet spela och folket från förfesten ramlar in och frammåt midnatt blev det som roligast alla ungdomar som dansar till bästa bandet !
sen hem till mig strax innan två får sällskap av stefan och hans mamma som jag inte sett sen jag var en bäääbis fy fan va jag skratta näär jag gick hem där med dom, haha

nu har typ fia o jag precis  ätit frukost o fia kollar igenom min mobil haha
inte roligt !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback