rubrik !

har inte haft tid att blogga sen typ i lördags och då skrev jag typ inget menmen ..
tolkade som sagt på söndagen och det gick bra till en början men novio blev typ
orolig och så när vi stannade och skulle byta och snäggade kunde inte stå still och när isabell
skulle sitta upp så ah fick hon hoppa av men jag hoppa upp sen och trava o skritta honom tillbaka.

men får tolka någon mer gång och i måndags provade jag och matilda två d ponnysar som vi blev
medryttare på och sen hjälpte till lite jag hade ganska bråttom eftersom jag red lektion så sprang till
sen och som tur va va grappan ute vi hoppade o aah , gruppen är väl inte i världsklass precis ..

sen igår så va jag ute och red hästarna dårå men matilda kunde inte så red med felicia (ägaren)
och hon visa en väg som jag och matilda då kan ta och sånt :)
hade riktigt kul och så härligt att gallopera så fort i snö (yy'

ja och idag blir det hemma och plugga till matteprovet imorgon , fasst ganska lätt måste jag säga ;)

och får inte in bilder från mobilen ;ooo
jätte jobbigt för har en del bilder där som ni inte sett ....




Fia

sv :

du har vart säääämst på blogga ! hahaha xd

2010-02-17 / 22:01:55
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/
EVELINA

sv: hahaha jag kan verkligen tänka mig hur dom ser ut :)

2010-02-18 / 20:20:03
BLOGG: http://evelinas.devote.se
alice

hej, asså ja tkr du gör SJUKT fina headers. och kan du göra en åt mig om du har tid. asså skulle vara SJUKT tacksam över det.

pusssssssss

2010-02-21 / 20:00:29
BLOGG: http://aaliceisaksson.blogg.se/
Isabell

"vissa" kanske inte precis passar in om man säger så xD haha Amanda du o jag borde bilda en grupp ju (Y) vi är ju bässstaaa (; <3

2010-02-23 / 22:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback