INTERNET FUNKAR NU !!!!

äntligen funkar internet igen efter att inte ha funkat på typ en vecka eller 2 och ni vet inte hur jobbigt det nhar varit at inte ha internet men har köpt nytt modem idag och imorgon ska andra datan funka igen , äntligen . då kommer det mer bilderi inlähggen oxå..  <3

när mamma fyller år ska vi åka till finland 2 nätters som vanligt med silja och
fiiia ska nog med om hon får för sin mamma dårå och det blir i mars , hoppas
kommer massa bilder då , för hon får dra med sig sin kamera :)) <33

jusste ska slinga håret i slutet av februari och klippa mig , hos frisören dårå , hehe 

det har hänt en hel del under tiden jag inte har bloggat men nu ska jag komma igång igen o hoppas
att inte datorerne/internet krånglar mer :s

imorgon är det hemmamatch mot eskilstuna tror jag det var :D <3
söndag är det hopptävling :D ;) <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback