då va man hemma hos fia (L)

ja skolan idag va ganska chill faktist , åt kladdkaka och drack cola haha och jobbade inte speciellt med något eftersom det va alla hjärtans dag i skolan o mest musik och på engelskan och fysiken "lekte" vi lite eller gjorde vad vi ville :)

slutade vid 3 och hem till fia och hon städade lite och jag fixade mig lite och sen typ kom pappa och skjutsade oss på stan och jag köpte godis fia chips sen hem till mig hämta data o sovgrejer och så sen till fia och lämna ner kolla läget i hallen haha om matchen börjat mellan gnesta och matiefreds 95/94 lag i innebandy men dom värmde upp så vi gick och åt pizza sen till hallen igen och blev en ganska stor förlust för marifred :/
sen a-laget herrar som vann överlägset :p

ja sen nu ska vi typ mysa lite ta något kort och kanske tv (L)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback