peddo i mariefred

4,5 timmars sömn, jo det känns bra !

skola idag, somnade inte förens halv två även fasst jag gick o la mig i sängen o släckte 11.
nu får lite musik väcka mej sen får jag hoppas att min pappa kan skjutsa mig,


hörde ni om riksalarmet om 79åriga pedofilen/mördaren som rymt när han hälsade på en familjegrav på kyrkogården här i lilla mariefred ?  79 och betraktas fortfarande som farlig, suttit inne i typ 43 år ;o
en av sveriges farligaste sexualförbrytare, trevligt !

SÅG nyss att han va fast ! haha

En av Sveriges farligaste sexualförbrytare, 79-årige Sten Erik Eriksson, rymde på tisdagen under ett besök på en kyrkogård.Under natten mot onsdag greps han av polisen ombord på ett tåg.


om du vill läsa?

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7632490.ab




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback