music ♥

nu är jag klar meed kläderna och har även bytt ut lite kuddar på sängen !
med mig hem idag hade jag :

♥ 3 par vanliga vita pärl örhängen från glitter

♥ en vit shorta från JC

♥ ett svart midje skärp från new yorker

♥ en vanlig svart jacka från stadium

♥ ett par mörkblåa vegabond tygskor från nilson?

♥ en blå vit randig t-shirt från JC

♥ en typ "halsduk" från JC

♥ ett par svarta leggins med dragkedja nere och annorlunda vid knäna från gina tricot

♥ två stycken vita kuddar till min säng från åhlens

ja det va nog allt till mig ! 

köpte även :

♥ 3 st krukor till fönstrena i nya rummet från åhlens

♥ en större ljus grej i glas från åhlens

♥ blommor till krukorna från ica maxi typ

ja det va typ allt för dagen :) <3


imorgon är det skola igen , jag vill ju sooova länge !

puss ! <3



Fia

sv :

men haha, ja tog mina egna pengar och det finns typ inga bra affärer i etuna. haha x)

2010-04-18 / 20:41:59
BLOGG: http://fiamurakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback