måndag

kom nyss upp från ett bad , riktigt mysigt med skum och allt !
försökte dock innan att leta reda på en slags matta man lägger i badkaret som gör bubblor
men mamma sa att den hade gått sönder och va kastad  :/

skolan va helt okej , vurpa på gympan smidig som jag är !
måste lära mig  lyfta på fötterna !
hade hinderbana och måste säga att det är riktigt jobbigt , duktiga som vi var
jag och sally sprang vi exakt hela tiden och skapligt snabbt ,
fanns undantag som köer m.m men för övrigt !
och jag känner mig dissad av min ena handledare oxå , inte bra .

ridningen va riktigt jobbig , red lindsey och de ända hon gör är att slita i en
känns det som och fick inte rida med pessoa bettet ..
irriterad blev jag även när jag red , åt när jag kom hem sen badet dårå !

ingen ridning imorgon eftersom hästarna va skadade ...
men handbollsträning på kvällen iallafall ! :)

nu ska jag sätta på mig min sköna morgonrock och gå och kolla på hollywood fruar !

puss ! <3


Anonym

Kulkul :>



Är du 97:a?

2010-04-20 / 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback