kom hem igår :)

ja igår strax efter 12 åkte vi hemmåt , stannade i örebro o hälsade på några sen fortsatte vi hem , kom hem lagom till maten , syrran med pojkvän åt här :)

efter maten givk jag och mötte sally (L)
prata massa om cupen och massa annat gick hem till mig och fixade med madrassen vi ska sova på på cupen , det gick ju som det gick , hehe
sen gick jag med henne en bit hem :)

---------------------

nu ska jag snart klä på mig ridkläder och åka till stallet med matilda ,
sen vet jag inte riktigt vad som händer :) <3


lite bilder från helgen :





 





 

   


puss (L)



Circe

Riktigt rolig helg! Älskar dej! <3

2010-04-06 / 12:11:52
BLOGG: http://circevarmittnamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback