inlägg från igår

Inlägget kom inte in igår efter skolan så uppdaterar de jag skrev igår !

___________ 

måste börja packa till imorgon snart , tog ledigt efter lunch eftersom det va vanlig skoldag och orkar ju inte åka klockan 4 för då måste man sitta i bilen hela natten , så åker väl runt 1 tror jag (:

jusste handbollmatchen, ni ser ju rubriken , det blev vinst mot guif (((:
det va ju roligt , men i serietabellen går vi inte upp endå :(
menmen , lite sur pga all orättvisa och på att vi inte ens hade våra tränare blev jag
kan jag ju säga , usch ... menmen roligt med vinst sista matchen :)

___________


bloggar innan jag åker , om jag hinner annars kommer jag inte hinna blogga fören jag kommer hem på måndag
men då kommer nog massa bilder oxå :) <33




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback