HeMMa :)

hemma från cupen , måste säga att det har varit riktigt roligt förutom matcherna ,
dom vill vi inte tala om men snacka om att vi har haft kul , alla stog och glodde när vi stod
i kön till maten innan vi skulle vidare till discot , hehe :D <3

och discot var fantastist roligt ! (L)


hehe lite bilder på tröjorna här nedanför :

t-shirten fram ;

igga mitt face , hahahaha xd


t-shirten bak ;



tjocktröja fram ;



tjocktröja bak ;



fortsätter nog träna enda fram till sommarlovet och sedan blir
det nog eken ;D

handbollscup på gräs i stockholm :))
fan va nice !!

veckan innan midsommar !

-------

jag har inte så mycket bilder från cupen men om jag får några kommer
det in så småning om :)



Alina

Snygg tröja :D , Med mitt efternamn , haha :)

Föresten såg du lappan jah hade skrivit ? , Som låg på din dator ? ;D

2010-04-20 / 18:30:55
A m a n d a N y s t r ö m

svar alina : haha jag vet !

japp det gjorde jag hehe :)

2010-04-20 / 18:42:35
BLOGG: http://amandanystroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback