1996'

blir ingen träning idag för min del , kom hem nyss och är ganska trött .

ja efter skolan gick jag och circe hem till henne hon bytte om och jag gick ut med hennes
hund en sväng , sen tog vi bussen till strängnäs, såg ellen på bussen oxå .
sen blev vi hämtade vid bussen och åkte till stallet , hjälpte circe med hinder när
hon hoppade och det gick båda bättre och sämre !
sen kom mamma och hämtade oss efter jobbet hon skulle hälsa på ulla men hon
hade möte så åkte hem på direkten skjutsade hem circe sen handla mat och annat
när mamma gick in på systemet gick jag till min syster ett tag dörren stod öppen så jag skrek
hej och sedan kom hon och såg frågande på mig sen dök även elin upp samnt jessica och marcus
haha så många ansikten hade jag inte förväntat mig , men sen kom mamma vi sa hej och hejdå
sedan när jag kom hem tog jag min tvätt och när jag kollade på klockan sen va den strax
efter 6 och då hade träningen börjat ..

jusste blev bjuden på middag hos min syster imorgon ! :) <3
gullig hon är då !


bilder sen i somras !










puss !




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback