13 grader ! :D

nu är det 13 grader och sol här !
as skönt , kom hem nyss från skolan , gick med linnea i bara
tjocktröja , dags att köpa jacka nu och hoppas att våren fortsätter så här !
det var innegympa idag som tur var och hela veckan ut !

sitter här och äter upp mitt siste godis och lyssnar på musik och vill ha sommmar !!
igår var det 2 månader kvar till sommarlovet ,
och det blir nog en månad i blekinge som jag har planerat även planerat in eken
cupen och sen måste jag till grönan eller liseberg oxå ! <3
ingen sports camp eftersom fia inte ville längre men ska komma utomlands med mamma
och någon mer iallafall , värsta fall åker jag själv med mamma ! haha :D

oj jäklar måste åta någon mamma kommer och hämtar mig till ridningen när som
hälst och jag som nyss kom hem ! :o

puss !<'3


sally

uppdaterarn! <3

2010-04-14 / 20:38:42
BLOGG: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback