typ 3 veckor till jullovet ;D

snart ska jag åka till stallet och rida , kommer hem strax innan 8 o då ska jag duscha o kolla på tv och imorron åker vi efter skolan, buss bokad av mormor från läggesta :)<3
och hoppas pappa har beställt flygbiljetter till vicky till i vinter ;o <3
dagen har varit helt okej för det mesta och hade riktigt roligt med erika , haha <3

det är ett halvår sen börjes nu ;(
men det betyder att det bara är ett halvår kvar ;)<3

nu ska jag byta till mjukisbyxor så byter jag till ridkläder i stallet , puss




sally

sv: yes.

men du sa ju att du och erika int va kompisar när hon,du och ja skulle va och nu säger du att ni hade as kul hela dan tillsamans men ni va ju inte så mkt ida. :/

2009-11-30 / 17:40:13
BLOGG: http://salley.blogg.se/
Anonym

uschm vad lönge sen det var jag träffade dig :(((

buuuh, men vi måste verkligen snacka mer o allt på börjes nästa år :D<33333

o hoppas detta halvåret går sjuk fort, men detta halvår sen börjes ha gått fan as snabbt ;ooo<3333

2009-12-02 / 15:18:27
BLOGG: http://carinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback