förlorade handbollsmatchen !

mariefred förlorade matchen ida ! "/
va med sally innan o efter matchen sen bar det av till skavsta o lämna syrran på flygplatsen , kändes lite tråkigt faktist , men kul då har man en anledning till att komma till London :D <3 aah , sen bar det hem åkte i sammanlagt typ 2-3 timmar :'o haha aah sen vart det hem o datan äta o sånt o nu sitter jag här med musik o ska logga ut kanske duscha idag om jag hinner annars imorronbitti , vid 10 kommer sally o dom o hämtar mig sen tar vi tåget till stockholm för att shoppa :D <3 puss på det (: sen börjar skolan igen , usch va tråkigt...


dagens outfit :


tjocktunn tröja från ginatricot
vitt långt linne från gina tricot
blåa disel jeans vet inte varifrån




olivia

men amanda då så kunde du jue hälsa på mig din lila bajskorv;9<333

2009-11-28 / 18:25:09
BLOGG: http://oliviaerikksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback