1:a advent

Wohoo ! snart är det julafton juh , redan första advent .<3
men imorgon är det skola, usch va tråkigt o jobbigt at gå upp så tidigt .

idag har jag köpt mig ett par nya gympaskor, eftersom jag får så ont i mina
fötter när jag springer osv speciellt på handbollen när man hoppar och springer ganska mycket.

så det blev ett par adidas , hehe svarta o röda .
valde mellan ett par puma o dom adidasen men han sa att adidas skorna är mycket bättre
jusst till handboll och innebandy när man springer mycket o handboll när man hoppar och skjuter
och så för det är mer stöd för foten .

så handbollsspelare och innebandyspelare rekomenderar adidas skor ;)

_______________

haha jag lyssnar faktist på jul låtar o funderar på vad jag ska önska mej i julklapp (:
syrran kanske kommer hem till min födelsedag i januari oxå eftersom hon ska träffa marcus och
på nån fest hos han med massa typ. men då får hon faktist komma med en present till mig oxå ;)<3



jjossan .

Vill du ha chansen att bli Veckans blogg ? Kika då in på min blogg och anmäl dej . Ha en bra dag =)

2009-11-29 / 17:56:32
BLOGG: http://jjossansvensson.blogg.se/
a

fin blogg!

kolla gärna in hos mig och kanske lämna en kommentar?

då blir ja glad, hihi <3

2009-11-29 / 18:18:58
BLOGG: http://andra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback