I never let you go ...

IMORGON BLIR DET JULLOV :D

fan va skönt med jullov asså .. <3
ska handla julklappar någon dag innan julafton igen , eftersom jag inte köpt
allt .. på lördag är det  hemmamatch och sikla centrum o bowla ..
imorron är det ju tävling oxxå :D<333
va med isabell innan eftersom vi slutar typ klockan 10 (;
den 26 åker ju jag till blekinge är med VICKYY :D <33
kommer hem den 3:dje igen eftersom det är handbollscup den 4:de
och sen 6:e är det trettondagshoppning i stallet , så då blir det tävling igen
med grappan <33 bara vi inte går omkull igen , eftersom det är lite halt i ridhuset ..
sen börjar skolan den 11 igen , den 22 fyller jag åååår :D <33
o redan den 3:dje fyller ju fia år ;ooo måste köpa något till henne såklart  <333

det är ganska mycket planerat för min del , tycker jag iallafall , hehe
måste hinna va med massa oxå juhh <33 ^^




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback