<3

hemma från handbolls träningen nu..
gick väl bra ..

jag har värkligen tänkt på en sak angående djur , för min del hästar..
kommer några punkter om hur himla värdefullt ett djur kan
vara och varför jusst jag vill ha , ja en häst.

* När man inte har någon att vara med , kan man a kul med den

* det blir en vän som aldrig kommer svika/lämna en ( om det inte uppsstår tråkigheter)

* man har alltid någon att älska

* när man mår dåligt får den en alltid på bättre tankar

* man kan tillbringa all tid o ge den all sin kärlek


vet att det kanske låter töntigt,
men jag kan även tro att ett djur är en bättre kompis en en människa
eller iallafall kan bli.

de tråkiga är att det kan hända en massa tråkigheter på vägen..

vet inte hur jag ska säga det här , men jag brinner för ridsporten o hästarna
kan bli en jäkligt god vän ...

jag fattar inte heller vad det finns för anledning till att man inte kan få
en bästa kompis av sina föräldrar ...
inte fan kan jag rå för att dom  inte vet va de betyder för en annan ?!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback