"i have a dream"

Lover er bilder hela tiden men känner aldrig att jag får upp några. T.ex inte fått upp flera bilder från resan i februari till Dominikanska Republiken, från Turkiet eller från när min vän Olivia var här från Nyköping. Får knappt upp ett inlägg heller då jag inte har några nya bilder inlagda på datorn. Med andra ord är jag väldigt dålig på att blogga för tillfället.
 
Nu när vardagslivet med träningar och skola kommit igång börjar jag få rutin i mina dagar, veckor, månader igen. Känns skönt på ett sätt att t.ex börja äta ordentlig mat och inte bara från resturangen dagligen och dessutom inte äta glass och fika dagarna i ändan. Även om det var gott så skulle det nog inte hålla i längden. Jag levde ett gott och fattigt liv under jobbmånaden och blev rikare. Nu är jag tillbaka till de fattigare "studentlivet/studerande livet" igen, och just nu mår jag bra!

SPÄNNING I VARDAGSLIVET. Denna torsdag blev lite mera spännande än tidigare torsdagar, haha.
Fick nämligen reda på att min kompis moppe blivit stulen från stan inatt och att hon polisanmält den på morgonen. På vägen hem i bilen från skolan berättar jag för mamma om det. Då jag tänkt lämna min moppe på samma ställe över natten då jag inte orkade hämta den men beslutade mig för att göra det ändå (vilket verkar ha varit en bra idé). Pratar lite om det och ser en skåpbil, skojade om att de kanske hade den där bak, kör om och ser en moppe vid vägkanten och jag skriker "det är ju Amanda´s moppe". Kliver ut, skickar några bilder till Amanda. Reg-skylten borttagen, framlyset och lite mer men annars står den fint uppställd vid vägkanten. Så nu har den halva moppen hittat tillbaka till sin ägare. Ringde även 114-14 för första gången i mitt liv. Dock besviken på den kassa servicen och långa väntetiden pga för lite personal...
 
 En bild från fotolektionen idag när jag, Enna & Nelly hängde utomhus med kamerorna.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback