Tv-Lördag

 
Bild från i höstas, saknar min bortsprungna halsduk.
 
Runt tre tiden möter min finska halva min svenska i hockey VM och någonstans där inne hoppas jag att min svenska sida tar hem segern. Efter det väntar finalen av Eurovision Song Contest 2013. Dock är jag inte ett dugg förtjust i Robin och att det utspelar sig i Malmö istället för Stockholm men då det faktiskt är i Sverige är det värt att kolla!
 
Blev nyss hemkommen från ett konditionspass på gymmet. Helt slut. Varje gång jag varit där kommer mitt sötsug fram och jag har alltid lika svårt att bemästra det.. Dock valde jag en hallon och blåbärs smoothie framför chokladen idag, ett steg i rätt riktning!
 
Hoppas ni får en bra kväll!
xoxo



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback